میدان ونک، ابتدای ملاصدرا، پردیس شرقی، نبش زاینده رود، پلاک 16
تلفن: 02188672759

تزریق بوتاکس زیبایی

تزریق بوتاکس زیبایی

تزریق بوتاکس زیبایی در کدام نواحی صورت می توانیم انجام دهیم؟

بخش بالای صورت:

خطوط اخم ، بین ابروها.

خطوط پیشانی.

بالای بینی، خطوط خرگوشی روی بینی.

 

چشم ها:

ابروها، چشمهای کلاه دار.

چرو‌کهای اطراف چشم،  پنجه کلاغی.

زیر چشم ، فرورفتگی اشک.

 

بخش پایین صورت:

  • خطوط رژلب، اطراف دهان.
  • چانه، برای جلوگیری از گودی.
  • گردن و خط فک.
  • کنج فک،  ساییدن دندانها بهم، دندان قروچه.
  • شناخته شده ترین نواحی برای انجام بوتاکس، صورت است.

با نرم کردن ماهیچه های  مختلف صورت از پیشانی تا گردن، چروک ها به حداقل میرسند و موجب نرمی  پوست رویی میشود.

درکدام قسمت از بخش بالای صورت، بوتاکس استفاده کنیم؟

بوتاکس زیبایی در قسمتهای زیر تزریق می شود:

خطوط اخم ، بوتاکس بین ابروها

،خطوط مربوط به برآمدگی بین دو ابرو

 

این خطوط ، چروکهای عمودی هستند که بین ابروها بوجود میایند و از چهره یک چهره ی خسته و عصبانی میسازند. این ناحیه برای تزریق بوتاکس ناحیه موثری بشمار میرود. یک متخصص خبره میتواند با ظرافت ، ماهیچه های این خطوط اخم را شل کند و چهره آرام تر و جوان تری را  پدید بیاورد.

 

چنانچه خطوط مربوط به برآمدگی بین دو ابرو  عمیق شده باشد ، متخصص پیشنهاد میکند از درمان dermal filler به همراه سم بوتولینوم را ،استفاده کنید که روشی کاملا موثر جهت نرم کردن و پر کردن محل مورد نظر ، بطور  همزمان است. چنانچه هنوز در جستجوی بهترین متخصص  برای تزریق های ضد چروک هستید، میتوانید به وبلاگ اختصاصی ما مراجعه کنید، ما در آنجا نکات جالبی را در مورد چگونگی کار در اختیار شما قرار داده ایم؛ این مستلزم آنست که متخصص بوتاکس شما کارش را به خوبی بداند.

 

 

البته هرگونه اقدام و تزریق بوتاکس زیبایی توسط افراد غیر پزشک علاوه بر اینکه غیر قانونی می باشد در نتیجه کار هم تاثیر سو خواهد داشت، چراکه پزشکان متخصص در حوزه تزریق بوتاکس به خوبی با آناتومی بدن و صورت آشنا هستند و در نتیجه تزریق بوتاکس زیبایی موفق تر خواهند بود و دانشگاههای علوم پزشکی بخوبی ناظر هستند.

 

خطوط پیشانی

 

خطوط پیشانی که به آنها چروکهای پیشانی یا خطوط سورپرایز نیز گفته میشود ، با بالا رفتن سن ، بیشتر نمایان میشوند. خطوط پیشانی اگر زیاد باشند ، پوست یا صورت را  پیرتر نشان خواهند داد.

اگر به دنبال رد پا و نشانه ای در اواخر دهه ۲۰ یا اوایل دهه ۳۰ هستید، بهتر است که آن ها را در میان درمانهای بازدارنده ، جستجو کنید.

هر چه بیشتر  با چروکهای پیشانی تان زندگی کنید ، کسب نتیجه بهتر ، مشکلتر خواهد شد.‌ خطوط افقی پیشانی، اغلب به دلیل پیرشدن ژنتیکی است. مصرف سیگار و تابش نور خورشید نیز در ایجاد چین های عمیق که درمان مشکل تری خواهند داشت، دخیل هستند. مواد تزریقی ضد پیری ما میتوانند چین ها را کمتر کنند اما نمیتوانند آنها را کاملا از بین ببرند.

در جلسه مشاوره با متخصص ، به شما پیشنهاد خواهد شد که از ترکیب بوتاکس با یک درمان دیگر، چون ، درمال فیلرز، میکرو نیدلینگ، اول تراپی یا سرمیج استفاده کنید.

چنانچه علاقمند هستید که در زمینه برطرف کردن چین های پیشانی از طریق بوتاکس، اطلاعاتی بدست آورید به وبلاگ اختصاصی ما سر بزنید، ما در آنجا ‌بطور کامل در مورد علل اصلی، بهترین نوع درمان و حالت های مختلف این چروک های متداول در  دهه های ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۵۰  و پس از آن ،توضیح داده ایم.

 

 

 

 

 

بالای بینی،  خطوط خرگوشی روی بینی

خطوط خرگوشی، زمانی شکل میگیرند که بینی چین هایی را به سمت بالا میسازد. مثلا زمانیکه آب بینی را بالا میکشیم یا وقتی بو میکشیم. انجام دقیق تزریق ضد چروک در محل آن در دو طرف بینی میتواند باعث شود تا کمتر نمایان شوند. یک  متخصص خبره، در صورت مشکل بودن انجام آن، میتواند با کمک گرفتن از لبخند تان ، آن را اجرا نماید.

چشم ها
ابروها، چشمهای کلاه دار

یک تکنیک پیشرفته وجود دارد که شما بتوانید ابروها را مدل سازی، و لیفت کنید و به شکلی که دلخواه شماست دربیاورید. گاهی به آن لیفت شیمیایی ابرو یا لیفت صورت بوتاکس ای میگویند. در این روش متخصص خبره، تزریق را در یک مجموعه نواحی به دقت ادغام شده از بخش بالای صورت، انجام میدهد تا از این طریق محل چشم ها ، بازتر و پلک های افتاده، لیفت بشوند.
ابرو اتکای خوبی پیدا میکند و محل آن بالا، روی یک چهره ی جوانتر ،قرار میگیرد.
هر چند، افزایش سن میتواند باعث افتادن ابرو شود و پلک ها حالت کلاه مانند پیدا کنند و این حالت چین و شکن هایی افقی را در اطراف پوست ایجاد خواهد کرد.

تزریق سم بوتولینوم، به خوبی میتواند این اثر را خنثی کند، ابرو ها را بالا ببرد و مشخص کند. هر چند باید توجه داشت که این درمان ، در این محل با کمترین میزان صورت بگیرد تا کمان ابروها بالا نرفته و چهره ، سورپرایز شده به نظر نرسد.
به هر حال ترند های اخیر ، برای boy brow، بوده که مشخصه آن چهره طبیعی ، با هلال پایین است و در سلبریتی هایی چون کریستن استوارت و اما واتسون دیده میشود.
اما از آنجاییکه چهره هر کس منحصر بفرد است، انجام دقیق تزریق در محل خود و دستیابی به نتیجه کلی مورد نظرتان ، به کمک متخصصتان ،در جلسه مشاوره، میسر خواهد بود.

 

 

اطراف چشم، پنجه کلاغی
وجود چروک های ریز یا چروک های پنجه کلاغی در گوشه های چشم و ظاهر شدن آنها حتی زمانی که لبخندی هم ندارید، به دلیل افزایش سن اتفاق میافتد. هر چند بوسیله بوتاکس میتوان تا حد زیادی آنها را برطرف کرد. این ناحیه یکی از متداول ترین محل ها برای انجام بوتاکس است.
با ارزیابی دقیق، انجام عمل تزریق ضد پیری در این محل میتواند افتادگی پلک را برطرف نماید، اتفاقی که باعث میشود چشمها ریز تر به نظر بیایند:

 

زیر چشم، گودی اشکها
از طریق بوتاکس میتوان چین های زیر چشم را صاف کرد. هرچند اینکار باید با احتیاط صورت بگیرد. ماهیچه ای که در آن عمل تزریق انجام میشود ، معمولا کنترل پلک پایین را بر عهده دارد. اگر عمل تزریق به میزان زیادی صورت بگیرد و یا به شیوه ناصحیح انجام شود، باعث افتادگی پلک پایین خواهد شد.

محل دیگری که میتوان برای این کار در نظر داشت، کیسه های زیر چشم است. محلی بین پلک پایین و بالای چانه یا گودی اشک ها. درمان های مختلفی برای آن وجود دارد که نسبت به سم بوتولینوم ، تاثیر بهتری دارند که میتوانند بصورت درمان ترکیبی با آن مورد استفاده قرار گیرند.
به عنوان مثال، کیسه های زیر چشمی ، اغلب به دلیل نبود توده در گودی های اشک بوجود میایند که به منظور درمان آن بهتر است از dermal filler، استفاده کرد. از سوی دیگر ما در کلینیک زیبایی پوست، از روش های درمانی اولتراپی و سرمیج آی، برای محل گودی اشک استفاده میکنیم.
یک متخصص ، میتواند بهترین دوره درمانی مختص شما را ، در حین مشاوره در اختیارتان قرار دهد.

 

 

در بخش پایینی صورت در کدام قسمت بوتاکس انجام شود
خطوط رژ لب
خطوط ریز اطراف دهان یا خطوط رژلب که با بالا رفتن سن خود را نمایان میکنند یکی دیگر از نگرانیهای افزایش سن بشمار میروند.
اغلب متخصصان زیبایی، برای درمان این مشکل بیشتر dermal filler، را پیشنهاد میدهند تا بوتاکس. ما از ماهیچه های این محل برای لبخند زدن و دیگر بیانات چهره استفاده میکنیم.اگر چه برخی از متخصصان با استفاده از تزریق سم بوتولینوم، گوشه های لب را به سمت بالا میچرخانند تا لبخند فرد شکل بهتری پیدا کند. این عمل معمولا با ترکیب dermal filler، انجام میگیرد.

برای دیگر خطوط اطراف دهان، متخصصان، dermal filler، را پیشنهاد میکنند تا از این طریق ، چروک ها صاف شوند و یک صورت بازپروده با حداقل ریسک( اگر ریسکی وجود داشته باشد)، ایجاد شود.

 

 

بوتاکس چانه ( برای جلوگیری از گودی)
زمانیکه ما پیرتر میشویم ماهیچه های چانه که به نام mentalis muscles نامیده میشوند، فعال تر و بیش از آنچه که باید انعطاف پذیر میشوند و ایجاد گودی میکنند و ظاهر چروکیده ای میسازند.

موارد زیر ، وضعیت آن را بدتر میکنند:
از دست دادن بافت، ظاهر پوست را نازک تر می‌کند.
در معرض آفتاب قرار گرفتن.
از دست رفتن بافت استخوانی.
پس روی لثه.
چانه ی در حال پس رفت.
بوتاکس چانه میتواند این ماهیچه ها را نرم کند و با صاف کردن حالت گودی، میزان آن را کاهش دهد.

 

 

گردن و خط فک
با افزایش سن خطوط و چروک ها بر اثر یک سری عوامل میتوانند تا گردن پیش بروند.
این عوامل شامل:
ژنتیک
اثر جاذبه زمین بر پوست
کاهش کلاژن پوست
ماهیچه هایی از صورت با فعالیت بیش از اندازه

بوتاکس میتواند با استفاده از روش نفرتیتی لیفت ، برای صاف کردن گردن، استفاده شود. این روش میتواند ، دو خط در اطراف گردن را شل نماید:

خطوط افقی
با افزایش سن، بطور طبیعی نوارها و چین های افقی، بر روی گردن تشکیل میشوند. ما میتوانیم با تزریق میزان کمی از سم بوتولینوم در پایین و بالای این چینها، در سر تا سر گردن ‘هر جا که ظاهر شده اند، مقدار خطوط را کاهش دهیم. برخی متخصصان به آن گردنبند بوتاکسی میگویند. این خطوط میتواند با ترکیب مواد تزریقی و dermal filler، چون فیلر ژوویدرم درمان شوند.

خطوط عمودی
در برخی از افراد بخصوص کسانی که ورزش زیادی انجام میدهند، برآمدگی های طنابی شکل عمودی بر روی گردن شان، بخصوص هنگام صحبت کردن تشکیل میشود. ماهیچه های پلاتسما باعث ایجاد این نوار ها میشود. این نوار ها طی سالها در نتیجه عمل خوردن، کشیدگی و فشار کلی در آرواره ها بزرگتر و قوی تر میشوند. این ماهیچه ها از بالای سینه تا خط آرواره پایینی کشیده میشوند و با لبخند فرد نمایان میشوند. گاهی به ماهیچه های پلاتسما ی افتاده، گردن بوقلمون گفته میشود.
به هر حال ما میتوانیم این نوارها را با درمان بوتاکس صاف و نرم کنیم.

 

 

کنج آرواره( فک )، دندان قروچه’ ساییدن دندانها بهم

دوره های طولانی مدت دندان قروچه و فشردن آرواره را دندان قروچه مینامند که منتج به موارد زیر میشود:
ساییده شدن دندان
سردرد
گوش درد
دندان قروچه ، ناآگاهانه در هنگام خواب رخ میدهد.
ناراحتیهای خواب مثل خروپف و آپنه انسدادی خواب( که در آن تنفس عادی فرد دچار وقفه میشود) همچون استرس در بروز دندان قروچه نقش دارند.
دندان قروچه پایدار نیست. هرچند دوره های آن اغلب در هیجانهای زیاد رخ میدهد. این بیماران همچنین با تمرکز بیش از حد در هنگام بیداری ،آرواره هایشان را بر هم میفشارند.

تزریق بوتاکس در محل آرواره ها میتواند ماهیچه های آن را نرم کند و بطور موثری این ناراحتی را درمان کند.

 

در آینده چه کنیم؟
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره درمان با سم بوتولینوم یا برای تنظیم جلسه مشاوره با کلینیک ما در شهر تهران در ایران تماس بگیرید. پزشکان ما از بهترین پزشک ها در زمینه بوتاکس هستند.

Comments are خروجd.